Reklamációs szabályzat – hogyan kell eljárni reklamáció esetén

Ez a reklamációs szabályzat a GEPO, s.r.o. cégnél vásárolt termékekre vonatkozik, amelyek reklamációját a vásárlás napjától számított 24 hónapos jótállási időszakon belül érvényesítik.

Minden, a GEPO, s.r.o. cégnél vásárolt termékhez mellékeljük a számlát (értékesítési bizonylatot), amely egyben jótállási jegyként is szolgál.

Az áru átvételekor a Vásárló köteles ellenőrizni:

  • hogy valóban a megrendelt terméket kapta-e meg (amennyiben nem a megrendelt termékről van szó, kérjük, ne bontsa ki, mert a kibontott
    terméket nem tudjuk kicserélni)
  • hogy a termék sértetlen állapotban van-e, azaz nincs-e látható hibája
  • hogy minden része és tartozéka működik-e

A jótállás nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyeket helytelen használat, nem megfelelő tárolás vagy a Vásárló által okozott sérülés idézett elő. A termék csomagolása és tartalma nem lehet mechanikai sérülésű (mechanikai sérülésnek minősül minden olyan kár, amely rendeltetésszerű használat közben nem keletkezhetett).
A reklamált terméket a Vásárlónak, a fenti feltételek betartása mellett, az alábbi címre kell visszajuttatnia: 

Expandeco - Sarkanyok.hu

FLK - Magyar Posta 
Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
Fót 2151

REKLAMÁCIÓS JEGYZŐKÖNYV MINTÁJA – LETÖLTHETŐ ITT

Nincs találat
%s ...
%s
%image %title %code %s